Mon dieu! Merde alors! Magnifique!



SHIT! ´Ni som inte var på Scandinavium ikväll o såg Jean Michel Jarre leverera, kan ångra er..
Jag vet fortfarande bara vad två av låtarna han spelade heter, givetvis Oxygen, som han sparade till ett av extranumren, o sen Magnetic Fields..

Måste erkänna att jag var lite orolig för att det skulle bli mycket "blipblop"-musik, men jädrar vad det svängde!!!!!

Fick lite Turkiet/Thailands-känsla, ni vet man kommer ner o etablerar sig o känner bara leendet sprida sig över ansiktet upp till öronen ungefär...vad tiden lider..en sån måbrakänsla som man kan leva på ett tag! (Nu måste jag försöka få planerat in en Pet Shop Boys-konsert).

Sist jag var på konsert med Sarah på Scandinavium, var när hon fyllde 11 tror jag, alltså 11 år sedan, och det var Aqua som spelade. Även då hade jag svårt att sitta still, o kunde inte låta bli att digga.. Då skämdes hon.

Den här gången varken skämdes hon eller satt still! Både hon o Mikael tyckte absolut att konserten var över förväntan bra!

Kommentarer
Postat av: Cathe

Jag lovar att du skall få följa med nästa gång. Då tänker vi inte ens fråga mamma. Mycket roligare utan föräldrar på resan.

Kramar

2009-05-13 @ 13:28:46
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0