Världens underbaraste...

..dotter har gett mig världens underbaraste Mors dags-present, ett skräddarsytt vadderat datorfodral till min lilla söta Acer-dator. Lägg märke till den påsydda spetsen på locket o blixtlåsfickan på baksidan till mus, minneskort, kortläsare o sånt där krafs man gärna har med sig... - Tackar tackar... o så får jag väl säga Grattis på mors dag i förväg till min mamma!


den får självklart hänga med till Spanien om 2 dar!

Jaaaaa, nu gjorde Barcelona 2-0 i Champiions League-finalen!  Den går ju i Rom, men medge att det skulle vara häftigt att åka till Barcelona nån gång o gå på fotboll på ett fullsatt Nou Camp, har varit där på en tom arena o museet 2 ggr förut, så dit ska jag inte den här gången, men jag tänkte väl gå på stan i Barcelona nån dag iallafall... (ca 5 mil med tåg från Calella).

(Just nu så får jag inte bort det där med kursiv stil...)

Kommentarer
Postat av: Cathe

Jättegulligt.

Ha det bra i Calella. Jag hänger med via bloggen.

Kram

2009-05-28 @ 09:09:23
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har hon gjort den? Vad duktigt i så fall. Jättefin.

Barcolona hade faktiskt varit häftigt några dagar.Fotboll vet jag inte men shopping och god mat, smarrigt. Kramar.

2009-05-29 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0