Julen börjar närma sig..


Lotta med "porrpaketet"  (för visst är det lite bordelltapet över pappret?) som alla slogs om.. det var en fin ljuslykta i den..

..o ikväll hade jag hem GoaGummor för julklappsspel- o tänka sig, man ställde upp mangrannt, det händer nästan bara vid julklapssspelet.

Vi var 10 tjejer hemma hos mig då, o en massa kackel som vanligt, kul!

Helene o Lotta som jobbar på Volvo är lite ororliga för jobben, det blåser hårt där nu..

Men dom fick iallafall en himla massa fina julklappar att trösta sig med- mest av alla fick Helene som lyckades roffa åt sig hela 8 stycken!

Åsså tyckte dom nog att min taco-gratäng var ganska god- hahah nu kommer tillomed jag med i GoaGummors receptsamling...

..Orkar inte städa undan allt nu, tar vi i helgen? Om man hinner, det är ju match imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0