The bad news is...



Jag krockade på parkeringen i morse, en kille backade ut när jag kom körande, dörrar fram o bak o skärm tog stryk. O efter nån timme på jobbet kände jag mig trött i nacken, gick till syster som dokumenterade. Skrev även i "ont i nacken" på skadeanmälan...

Jobbigt att vara utan bil sen när den ska lagas, när det nu blir i dessa jultider? Nåja det är ju inte min självrisk som ryker... O killen (såklart en kille, harväl alrig blivit påkörd av nån tjej? lr var det en tant som körde när vi krockade i Holland en gång tro??) som körde på hade ett namn med en massa konsonanter i rad, o var polack. Vi har iallafall fyllt i skadeanmälan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0