Börjar få panik...

..ser att veckans Bangkok-flyg med Fritidsresor CRL 8955 är 4 timmar försenat ut från Arlanda (planerat..., var 2 tim när jag tittade sist..), ser inte bra ut för min hemresa imorron..faaan! Så jag får börja reka några options, sannolikheten är nog liten att jag hinner med SAS-planet Sthlm-Gbg 21:00 imorronkväll?? O jag ska ju till London 10:15 onsd morron... så ny är goda råd dyra....:-(...

<3 <3  ..har nu ringt några samtal, o det verkar som om man inte kan räkna o ta igen så mkt av förseningen.. åsså pratade hon på Fritidsresor om att man får räkna med 10 tim flygtid hem..., o då låter det inte som om planet går via CPH, det gör det inte ner ialllafall...

Ringde sen till Jeroen o var lite sad o har kollat att det gåt ett nattåg från Arlanda vid 03, som är på centralen 8:37, då har man alltså 1 timme till incheckningen i Säve stänger... o tåg kan ju oxå bli försenade... i så fall skulle jag behöva pack-hjälp... Å då sa denna underbara man att han kommer o hämtar mig på Arlanda, följer flight CRL 8956... Jag blir så rörd! O sen grät jag en skvätt när jag fick ett SMS från Sarah- som erbjuder sig samma sak eller att packa för mig, hjälpa till med allt som behövs!!! Puss på er underbara!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan äventyraren, vilken tidspress, jag hade nog brutit ihop av stress:o)

Inget vidare med kant i kant tidscheman, hopppas verkligen att det går ihop sig så du hinner med nästa upptåg, vilket det verksr göra, du har ju en helt underbar familj, måste kännas skönt med en sån uppslutning när det gäller, men så är det, har man alltid ställt upp för andra så får man igen det, hoppas du får en riktigt lugn hemresa, sen så får du berätta när vi ses vad du sett och gjort ( och vad du shoppat för nåt )många kramar från Lotta

2008-11-10 @ 22:06:59
Postat av: Lotta

Ursäkta för djädrigt många svar Evy men datorn fick sig ett fnatt:o)

2008-11-10 @ 22:13:55
Postat av: Evy

Tack Lotta, just nu ser det ut som om planet ska bli 3 tim försenat till Arlanda, landa 20:15, mitt SAS plan, går kl 21. Hinner inte under normala förutsättningar... men jag lär ju komma hem ändå, förutsatt att inte förseningarna späs på för mkt här i BKK. Tjao! Nu ska jag se om jag kan klämma ner allt i resväskan innan jag drar... Kram Evy

2008-11-11 @ 03:14:58
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Cathe

Vi fejkar ett bombhot på Londonplanet om du inte hinner till incheckningen. Håller alla tummar vi har. Helene kan åka med oss till Säve, inga problem.

Du kan vara glad att du har Jeroen och barnen.

Kramar

2008-11-11 @ 09:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0