En vanlig tisdagskväll...

.. i ett kallt Göteborg. Sarah är o hälsar på för andra dagen i rad! Det är nog billån som drar mer än mamma? Skitsamma, kul att hon är här iallfall. O Jonas o Jeroen har jag också umgåtts en del med, mat ihop igår hos mig o idag hos dem... Trevligt!

..Fick f.ö ett kul mejl från IA o Lena idag, där det planeras dam-middag i Bangkok i slutet av mars, jag var visst den första som svarade att jag var intresserad :-).  Skippar nog Rödspätte Cup i påsk då? (Iallafall "långvarianten", som förra påsken kostade mer än 1 vecka i Thailand)... Längtar redan!

..har tänt lite ljus o är redo för den bästa serie som nånsin gjorts- Desperate Housewives- så skruvad, så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0