Fredag kväll i syndens näste

..när jag klev av flodbåten, gick jaag upp hela Silom road, visste inte vilken del det var livat på.. o det var givetvis den delen som låg längst bort från floden... Första delen av gatan var bara tråkig med en massa banker o hotell...

Traskade o tog mig över korsningarna på ett eller annat sätt 8se inlägg längre ner)... Hittade marknadsmyller när jag närmade mig Skytrainstationen, o det var inte vilken marknad som helst.. nää, det var marknad för annat än bara prylar, fullt med barer som lockade med diverse "shower", råkade titta in på ett ställe, där stod det ett gäng bikiniklädda flickor o dansade vid stänger... Hade hamnat i Patpong då, som ju är den syndigare delen av Bangkok.

Det lustiga var att dom stack upp en massa lappar om flick-shower under näsan på mej hela tiden... jag hann inte läsa så noga vad det stod, (måste hala fram brillorna i så fall), men det var nog både det ena o andra som fanns på marknaden där...

Lyckades halvdåligt ha kontakt med Lena, men vi tog varsin taxi till tja vad hette det nu igen? Mango Tree, en bra restaurang i närheten o avnjöt en god middag som sköljdes ner med några Singha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0