Helg i Bangkok

..och då är alla ute o åker Skytrain verkar det som.. Mycket mer folk än vanligt denna lördag när jag åkte till Chatuchak Weekend Market, utrustad med karta, vatten mm.. Tyckte inte det stämde att det skulle vara lite uppdelat efter vad som såldes, men det tyckte inte jag det var. Svåröverskådligt o supervarmt, utbudet var inte jag sådär jätteimponerad av... Men några fynd blev det iallafall... Passerade även djuravdelning, där det bl.a låg chihuahua-valpar o svettades i burar...

Drog vidare till MBK, nu friskare än sist jag var där, givetvis så slank det ner några väskor den här gången....

Det har förrseten regnat idag o igår, inte hela tiden, men några rejäla skurar.

Securityvakterna ser ut som om dom leker stjärnornas krig när det är mörkt här, med sina självlysande batonger.

Då Lenas maid har ledigt Lö lunch-Må så får vi klara oss själva... men frukten är färdigskuren i köket, och det finns taxi till restauranger... ikväll blev det Italienskt en bit härifrån.

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hejsan. Undrade just när du skulle skriva att du faktiskt köpt något. Jag var lite orolig för att du bara fönstershoppade. Men nu blev jag lugn igen. Du har ju handlat ett par väskor i vanlig ordning. Bra jobbat.

Gör inte slut på alla pengarna bara, det är dyrt i London. Ha det härligt tills vi ses.

Kramar Cathe

2008-11-09 @ 12:03:52
Postat av: Evy

Haha, jag har inte shoppat jättemycket, men jag kommer på spurten, jag spräcker inte min Tahilandsbudget iallafall..

Ska bli kul att ses o åka till London!

2008-11-09 @ 16:33:23
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0