I did It- men det var nåt av det värsta jag gjort i hela mitt liv


.. att åka London Eye alltså

..ser ni träbänken i mitten? Där satt Cathe o jag o kramades, tills jag var tvungen att hålla i bänken med båda händerna o bara stirra ner i den.. Jessica som annars är en jäkla fegis, gick obehindrad runt i ägget o tog en massa kort.. Helene o Nina stannade på marken- klokt!

..den ölen som vi tog när vi sedan gått över bron till BigBen, smakade extra gott, fy faan vad korkad man kan vara som utsätter sig för sånt här, men man är ju stolt att man vågade.. Värsta upplevelsen efter Hangover som jag åkte för ca 8 år sen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-14 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0