Bra byte- myror mot Internet...

Jag antydde i första inlägget att mitt rum inte var så fräscht, det gick små små myror i badrummet, där det även saknades lite kakel.. o myrorna fanns även på sängbordet upptäckte jag... inte så kul, så jag ringde receptionen o sa att jag inte kunde bo där...

Fick då ett fräschare rum på 15:e vån o jag sa att de fick kompensera mej med fritt Internet under min vistelse här, så det har jag nu...

Jag skrev ju också att jag kände igen trafiken..hmmmm...semesterns första krock såg jag när jag gick hem från min lilla runda ikväll, en taxi o en lastbil, inte så allvarligt men ändå... här har man varit i kaoset i Bangkok o inte sett minsta lilla krock o så kommer man till ordningen och då...

Får se vad det blir imorron.. mer Bugis, kanske Chinatown o sen på kvällen Raffles?


Kommentarer
Postat av: lena

Hej Evy,

Skrev precis ett inlagg men kunde av nagon anledning inte fa det bekraftat. Gor nu ett nytt kortare forsok.



ETT STORT GRATTIS PA FODELSEDAGE!



Njut av inte 1 utan 2 Singapore Sling pa Raffles ikvall. Glom inte att slanga jordnotsskalen pa golvet och ta en titt pa 'flakten' i taket.



Kramar Lena

2009-04-02 @ 04:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0