Ett litet sportinlägg...

..bli det idag. Vi utropar väl Jeroen till dagens (eller förrgårdagens om man ska vara petig) hjälte. Han tog sig alltså runt Rotterdams Marathon (det första han sprungit),är väl 4,2 mil... Vilken prestation av en snart 50-årig gubbe (nåja snart 49-årig då..)på km-kurvan  ser man att det var bra fart hela tiden.. Hans främsta motivation till att det gick undan även i slutet: Måste hinna med tåget för att hinna med flyget.. var väl så bra som någon!

Åsså får vi väl ändå gratulera handbollsherrarna, som trots förlust hemma med 4 bollar kvalar vidare. Yippiiee! Jag får oxå gå på kvallhandboll.. den 15 apr 19:21 bänkar vi oss i Lillekärrshallen, match mot Heid, o sedan i Heidhallen Sö 19 april..

Har Sarah en sur sambo nu? ÖIS fick ju storstryk av GAIS i Allsvenska premiären på Nya Gamla Uppelvi eller vad det nu heter.. (tycker fortfarande att Hultans förslag Brevi hade varit mycket bättre namn..). Antar att jag har åtminstone en glad kollega då oxå...

Kommentarer
Postat av: Cathe

Visst är vattnet klart här hemma, men det är bara 10 grader. Hoppas det var lite varmare i Koh Samet.

Starkt jobbat Jeroen! Fast se på Evy, 49 år är ingen ålder, inte ens på en man.

Här hemma är ingen sur GAIS leder ju serien. (just nu ialla fall, får väl se hur länge det håller i sig).

Ha det bra och var rädd om dig.

Kramar

2009-04-07 @ 20:42:59
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Jaa, Cathe, annars hade jag inte badat... Alla vi var överens, det var det varmaste vattnet vi badat i nånsin, måste ha varit minst 30... härligt att t.o.m jag kunde gå rätt ut utan att tveka..det ser man inte så ofta.. Sista dagen här i KL..får väl se vad jag får med mig "hem" till Bangkok.

2009-04-08 @ 04:05:26
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0