Jag- en tekniker del 2

Min pappa har fått en faktura från Telia på det mobilabonnemang vi har avslutat. Jag ringde deras kundtjänst där man kan prata in vad det gäller, och dom fattade att det gällde faktura mobilabonnemang. Så långt allt väl. Sen skulle man knappa in fullständigt telefonnummer, så det gjorde jag. "Detta är inte ett giltigt Telia-abonnemang"  blev svaret då, och sedan mumlades det om öppettider... Nää, såklart det inte är ett giltigt Telia-abonnemang, det är ju därför jag ringer... Får klura ut ett annat sätt att få kontakt...

Kommentarer
Postat av: Tipsaren

Ett sätt att komma fram på telefonen är att bara sitta tyst och vänta. Förr eller senare blir man kopplad nånstans som kan föra en vidare! Testa. Lycka till.

2009-08-02 @ 15:17:19
Postat av: Tipsaren

Tips nummer 2. Det kanske bara är slutfakturan som han har fått? Tänk på att man har 3 månaders uppsägningstid. Lycka till.

2009-08-02 @ 15:20:18
Postat av: Evy

Tack för tipset tipsaren. Nej, blev lovade att vi kunde avsluta abonnemanget när som helst när jag ringde o kollade innan bytet. Tipset att bara vara tyst ska jag testa nångång. Har nu försökt både med fakturanummer o telefonnummer..helt hopplöst..så jag gick in på mobilsupport bara för att få prata med en människa som sa att jag får ringa imorron igen...det står inget om att fakturahantering inte har öppet lö-2ö 9-17..sämre än sämst ju... vill kunna chatta med nån eller få prata med en människa utan en massa omvägar...

2009-08-02 @ 15:25:20
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Evy

Ringde till Telia som sa "det är alltid 3 månadres upsägningstid" frågade då varför dom inte upplyser om det när man specifikt ringer o kollar att man kan byta abonnemang utan att drabbas av kostnader.. slutade med att fakturan togs bort iallafall...puuuhhh

2009-08-03 @ 10:57:03
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0