Rond 1 till mej...

...kolla vad jag hämtade ut idag...

Jäpp en ny bilnyckel hämtades ut. men både jag o Frontbilar vill att ARN ska göra klart mitt ärende. För vad hade hänt om den inte gått sönder en andra gång?
Och egentligen skulle jag vilja veta hur lång garanti jag har på den här nyckeln... till 15 oktober när bilen är 2 år ? Nää, jag tänker allt hävda 2 års reklammationsrätt på den här pjäsen också, om den nu skulle visa sig vara av samma kassa kvalitet som föregångaren, vilket jag inte hoppas. Därför hängde jag över verkstadskillarna tills jag fick med mig ett "kvitto" på den nya nyckeln. Först fick jag  ju bara kvitto på lampbytet, som ju var överraskande billigt, bara 259 :-). För att byta lampor själv är ju lönlöst i nya bilar, man måste typ ta ur hela motorn för att komma åt... (säjer dom betydligt händigare manliga bekanta jag anlitat för det...o jag väljer att tro på dom..)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till vinsten...

2009-08-31 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0