Sista semesterdagen..

..och det blir nog inget nyttigt gjort idag heller.. är det inte det semester är till för? Rätta mig om jag har fel?

Fast igår var jag väl ändå lite nyttig, lagade ju mat till Jonas iallafall, fläskfilé med sötsur sås o ris..gott..

Och så en sväng till föräldrarna, där Viasat krånglade igen, inga kanaler utom 1,2,4 visades. O ett visst beroende av fler kanaler har uppstått (förstår det, hos mig är det mest 3,5 o 4+ som gäller...).

"Har ni dragit ur sladden o satt i den som förra gången?"
"Jaa.."
"OK, då kommer jag"

Jorå trevligt med en fika o så..Gissa vad jag gjorde? Just det, drog ur sladden o satte tillbaks den..."Näää, det hade vi inte gjort"...

Nu när jag har pillat hemma hos mammaopapppa o Sarah ska jag se om jag får igång mitt eget Internet, den nya kabeln kom på 2 dagar...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom kanske bara ville ha sällskap.

2009-08-08 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0