Superjulklapp...

..fick jag av härliga Pysse, när jag på Facebook höll på att starta en grupp som skulle kunna heta nåt i stil med "Vi som hatar mjölkförpackningar, särskilt 1,5 liters".. för dom är ju helt omöjliga att öppna utan att slita sönder..

Jag fick lite blandade kommentarer, några typ "Hur svårt kan det va??" andra av igenkännande karaktär, som bekräftade att jag inte är ensam i hela världen om min synpunkt.

Dom som känner Pysse, vet ju att hon kan vara en handlingskraftig kvinna..:). Och hon hade letat upp en superjulklapp till mej (och Sofia H som bekände sig till samma skola med mjölkpaketöppningsproblem..), kolla här bara:


En liten plastmojäng man bara sticker ner i paketet o sen kan man hälla o återförsluta hur enkelt som helst..
Nobelpriset nånn???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0