Good news and bad news-igen

The bad news: Ryanair har ändrat Barcelonaflygen, så istället för ti,to,lö går de nu må,fr. Innebar för Lorettas bokning att hon bara skulle få 2 dagar i Calella (lö,sö) medan ursprungsbokningen gav 4,5 dagar (fre-1/2 ti), så hon har bokat av. Då sitter jag med ett dubbelrum nu då... ska kolla om det går att ändra till ett enkelrum, jag åker ändå fre-fre 29 maj-5 juni.

The good news: Jag har bokat Bangkok-Kuala Lumpur t.o.r+Kuala Lumpur-Singapore t.o.r, totalt ca 1000 spänn med http://www.airasia.com/ ..  Dock inget boende bokat än... Så här blir det nog då:

24 mar avresa 25-27 mar Bangkok,27-29 Koh Samet  29 mar-1 apr Bangkok (då har alla tjejer åkt..), 1-4 apr Singapore, 4-9 apr Kuala Lumpur (hädanefter Keej Ell (KL), som man visst säger..),9-12 apr Bangkok, så jag kan gå på weekend market m.m.. Hur tycker ni det låter?


Petrona Towers i KL . Jaa, däruppe kan man ju gå i en glasad övergång o gratis är det oxå.. Kan det va nåt för mej tror du Cathe??? (Remember London Eye..) Har ju inte med nån att hålla i handen då men...

Nää då är det kanske bättre med en
Fil:Singapore Sling.jpg

Singapore sling på Raffles i Singapore, där jag är på min födelsedag. Men jag ska nog inte bo på Raffles, det kostar ca 3000:-/natt...
Å receptet ser rätt äckligt ut med Sherry i... men det är kanske ett måste ändå?

Stränder då? Jaa, på Koh Samet med tjejerna... o pool vid Lenas i Bangkok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0