Ingen bra start...

...vädermässigt för dom som börjar semestern nu... hoppas det bli bättre om 1 vecka, när min semester börjar).

Har bestämt att gå på bio på onsdag med Cathe, Jessica o Loretta. Vi ska se The proposal med Sandra Bullock. SB (liksom Tom Hanks) är en sån där skådis som alltid brukar vara med i sevärda filmer, även om dom inte går till historien som tidernas bästa film.


Idag blir det nog en sväng på stan, fick ju ett SMS från Lindex om 2 för 1 på rean, måste utforskas..

Apropå att alla är ute o reser så är Sarah i skrivande stund nästan framme i Stockholm, där hon bl.a ska kolla på högvakten, där resekompisen Emelies kille är med. O om några veckor åker hon o MIchael till Kroatien..

Grattis på namnsdagen imorron förresten Sarah! Ja nu börjar fruntimmersveckan..

Jag vill åka till Barcelona oxå , apropå ställena i förra inlägget... o gå på Nou Camp å se Zlatan!

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hur går det med bion? Har du bokat biljetter? Har semester nu och har inte öppnat min jobbmail sen i fredags.

Kram

2009-07-20 @ 16:28:55
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Japp bokat.o uthämtat 4 biljetter ons 18 har mejlat.. gör ett inlägg på GG-bloggen ikväll.. Ha det!

2009-07-20 @ 16:33:45
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: caroline

tack så mycket evy :)

2009-07-21 @ 07:55:24
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Lena

Så är jag tillbaks i ett regnigt och varmt Bangkok. Tiden i Sverige gick alldeles för fort och jag hann inte men allt jag tänkt... När jag läser din blogg undrar jag hur du hinner med? Camp Nou är en höjdare, så som resten av Barcelona. Bangkok är ju som sagt heller inte så pjåkigt. Johan och Rolf flytter till Bangkok 8 augusti, men ditt rum står tomt och väntar på gäster.

Kram Lena

2009-07-21 @ 18:32:44
Postat av: Evy

Kul att höra från dig Lena.. hoppas ni får det bra i Bangkok hela familjen den här gången.. skönt att höra att "mitt" rum finns..:-) jag kollar läget om det skulle bli tillfälle under hösten... annars så får vi se framåt våren...



Jag har en liten bevakning på när biljetterna till Barcelona-matcherna släpps.. El Classico 29 nov hade inte vart fel..krockar inte med Jonas handbollsmatcher heller...men kanske inte till vilket pris som helst..

2009-07-21 @ 22:54:34
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0