Jag en tekniker...

Här på mitt mysiga hotellrum i Malmö har jag en tjock-TV, som jag har på i bakgrunden. Idag så var den väldigt "streckig" på de vanliga SVT-kanalerna. Lite irriterande. Gjorde då ett av "the oldest trick in the book", gick fram till TV´n o gav den ett välmåttat slag, et voilá jättefin bild igen..:-)


Hemfärd imorron, 07:45 går tåget, förstaklass med frukost o trådlöst Internet för 195:-. Min välplanerande son SKA hämta mig på centralen 10:32.

Har haft några bra dagar här i Skåne, med mer buss-luffning än tåg-luffning den här gången. Dagens utflykt gick till  Lund.

Kommer inte ihåg vad torget vid centrum hette, och buss-chaffisen sa att det fanns många torg i Lund, när jag beskrev det som att Gina Tricot o Indiska ligger där...då borde väl alla veta vilket torg jag menar ???  Men det hjälpte föga... ingen koll hade han.. men som tur var fanns en yngre tjej med på bussen som direkt fattade att jag menade Stortorget :-).

Kommentarer
Postat av: Cathe

Låter som om du är nöjd med semestern. Självklart står Jonas och väntar på dig på Centralen. Vi kan väl alltid lita på våra söner?

Kramar

2009-08-01 @ 09:59:46
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du verkar haft det bra. Och ok väder eller?

Det ska va en tjej till att kunna guida genom att man talar om vilka affärer som ligger i närheten.

Kram

2009-08-01 @ 11:19:18
Postat av: Evy

..gissa vem som låg sov när jag ringde??? Well well kl 11 kom han iallafall, "bara" en halvtimme sen... förvånad nån??

2009-08-01 @ 11:52:41
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0