Desperata hemmafruar...

..kollade jag på, dubbelavsnitt, säsongens sista.. spännande..

F.ö har det varit styrelsemöte i handbollen idag sista före sommaren...o jag hann som vanligt inte hem till kl 21 när DH börjar..

Förresten så köpte min kollega en likadan minidator som jag har (Acer Aspire One 3G, 8,9"), den har nu sänkts till 2995:- på Onoff, ett riktigt kap för en liten fullvärdig dator.. 300:- mindre än jag betalade alltså.. menmen jag har ju haft glädje av den ett tag nu...

Annars så gjorde vi det sista studentfirandet med släkten i söndags hemma hos Are o co, då alla i tjocka släkten o ett antal till var med. Trevligt! O lönanade för studenten, som nu inte riktigt vet vad som väntar..

Nu var även de manliga kusinerna Jonas o John med...


På midsommar åker vi till Tony o Liselotte på Hälsö, där vi firade midsommar några gånger när barnen var små.. några barn lär vi inte få med den här gången, men däremot följer Loretta med :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0