Hallelujah!-Jag har badat...

..i poolen på killarnas hotell Bon Repos, dit jag gick idag (igår då, torsdag alltså) för att lämna bucklan från Cupen, och ta några kort på killarna. De var inte vid poolen när jag kom dit, men jag gick o lade mig och solade lite (jaa ni läste rätt..en timme på en vecka kan man väl försöka stå ut...), o sen doppade jag mig i den till att börja med iskalla poolen, men jag doppade mig i jaccuzzin först som var varmare..).

Efter en stund kom killarna så det blev lite kort iallafall, ni hittar dom såklart på Kärra HF´s bildweb
http://www.pixbox.se/pic_show_id27901798.html
bl.a denna där Jonas ramlar efter diverse konster...

..fint poolområde hade dom på bon Repos iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0