Joo lika svenskt som midsommar...

..är väl ändå det här



..Gekås i Ullared, dit Jeroen, Loretta o jag drog en trevlig söndagsutflykt idag. Det är Sveriges största turistattraktion sägs det. O de holländare som besöker Jeroen åker gärna dit o bättrar på statistiken :-).

Vid 8-tiden bar det av, och det var hyfsat fullt på "nedre" parkeringarna när vi anlände vid 9:30-tiden. Men nuförtiden så är det väldigt sällan man behöver köa, det gäller både ut o in o det är ju bra. Bra att dom har fik därinne oxå...

Några timmar senare hade vi shoppat på oss lite kläder o andra prylar så vi var nöjda för den här gången.. Jeroen var nästan chockad hur lite det kostade.

En räd på SkoBoo blev det också, där Jeroen hittade 2 par skor o jag ett par...

O Loretta fick tag på den batteriladdare hon eftersökte på Netonnet för en billig peng, så det var lyckat!

Fika i Askim på hemvägen, där jag IT-konsultar åt mina föräldrar (nåja pappa då..mamma rör inte datorn...fast hon är mästare över fjärrkontrollerna för Tv´n som ju har blivit mycket mer invecklade sedan de skaffade Viasat)..

Det skrivarproblem som fanns uppenbarade sig inte när vi var där, men såklart så hann man inte mer än hem förrän pappa ringer o säger att de har skrivarproblem... jaja I´ll be back nångång... förhopningsvis innan jag drar till Malmö på söndag ...


Kommentarer
Postat av: Cathe

Vad kul med Ullared. Länge sen jag var där nu.

Själv satt jag hemma och gjorde halsband igår. Inget väder för trädgården direkt.

Ha det bra tills vi ses på fredag.

Kram

2009-06-22 @ 10:12:52
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Cathe

Vad då, hittade ingen länk. Det är en annons som ligger lite längre ner på sidan, till höger.

Jag håller med dig fullständigt om att frågan var dum. Men alla har ju inte kommit upp i 100 väskor i livet ännu. Även om du och jag har det.

Gå in och titta, de har jättefina väskor.

Kram

2009-06-23 @ 08:54:29
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0