Yezz!!! Vinst i kvartsfinalen...

..vad gör väl det då att det regnar för andra kvällen här i Calella. Just nu sitter jag o torkar på Mediterrani Express, dit jag flyttar imorgon.. Nätuppkopplingen på Maritim var begränsat i antal timmar, men här är det fritt o finns i rummet poxå... vad gör väl det då att det ligger längre från stranden (men närmare affärsgatan :-) o handbollshallen).

..jordens rysramatch blev det i kvarten, när Jonas satte straffen som innebar seger då ordinarie matchtid var ute... vid miss hade det blivit förlängning... så semi imorron kl 19:30 evt. final kl. 23...

..skulle vara gentil o bjuda laget på en öl i hallen efter matchen, men hade för lite pengar med mig... så det får bli imorron istället...

..Nu ska jag dra vidare (ut i regnet?) för en sista natt på Maritim, där jag förresten tidigare idag var o skulle utforska jaccuzin på taket. Men när jag hade åkt upp med hissen till sjunde våningen skulle man gå upp för en utanpåliggande spiraltrappa så jag la ner det...

Här på Mediterrani verkar personalen väldigt trevligt, det är ett mindre ställe än Maritim, men verkar som sagt väldigt gemytligt (har ju inte sett rummet än, men jag kan checka in vid 11-tiden har dom sagt..låter ju oxå bra..).

Life is still gooood!!! Speciellt när man oxå får mejl från en av handbollskilllarnas pappa som tackar för det man fixar o skriver att det är kul att läsa om uppdateringarna..:-)

Kommentarer
Postat av: Cathe

Kul för killarna att det går fortsatt bra. Håller tummarna.

Kramar

2009-06-02 @ 10:58:01
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0