koh samet-paradisö..nja

Nu är vi här efter ca 15 mil i en van utan stötdämpare o en speedboat-tur. Mina kompisar förstår nu att jag är en storstadstjej... Hann knappt sätta mig på serveringen vid stranden förrän jag först fick fågelskit på mig... Några ölklunkar senare såg jag en gröngulsvart larv krypa på mina shorts.. så mina skrik har presenterat mig här... alla trodde det var minst en giftorm jag hade fått på mig... Ia o Lena bänkade sig för en massage på stranden, medan jag gick upp för att leta rätt på nätverket..under tak där förhoppningsvis inget ramlar ner.. kan inte connecta så bra, så det blir inga bilder förrän vi är tillbaks i Bkk sö kväll. Har hunnit med att gå in i fel bungalow oxå.. ingen hemma som tur var.. Nää nu ska jag nog gå ner o doppa mig ..jaa det är varmt t.o.m för mig.. kanske 28 C i vattnet, innan det är dax för Sex on the beach... drinken alltså...

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hej. För att vara storstadstjej tycker jag du är ute mycket i bushen. Jag tycker inte heller om småkryp så du är inte ensam om det. Passa nu på och njuta på stranden ett par dar. Sex on the beach låter inte helt fel. Varför inte testa på både drinken och The real thing? Glöm inte en handduk att leka på bara, sanden letar sig in överallt!!! Ha det underbart. Kramar

2009-03-27 @ 12:34:36
Postat av: Cathe

Förresten glömde en grej på tal om väder. I morse låg det 6 cm blötsnö över hela bilen. Var glad att du slipper det.

2009-03-27 @ 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0