Mia är för tjock..


..och det satte ju nivån för dagens shopping i Pratunam... "Too big" sa dom i första affären av en himla massa i Platinum Fashion Mall, där Ia, Mia o jag tillbringade nästan hela dagen idag..

Men Mia kom snabbt över det, o Ia med, o shoppade loss rejält.. Jag kommer på spurten, ska ju bo i området i 3 dagar när jag kommer tillbaks 9 apr...

Sen intog vi en god lunch på foodcourten på sjätte våningen, som är oerhört stor.. jättegott o billigt..

Mer shoppande o sen till marknadsområdet... tillbaks till Skytrain gick jag över gatan, kollade på allt runtomkring o höll på att krocka med en elefant! Mia skrek o Ia sög tag i mig i sista stund....


Snyft..här åker Ulrika o Carol iväg efter en sista måltid med gänget :-(

O nu kommer chauffören o plockar upp Pia som åker idag... Imorronbitti är det min tur..

Kommentarer
Postat av: Cathe

Vet inte vad som hände här. Jag åkte ut mitt i ett inlägg. Kanske kommer det två nu.

Om Mia är för tjock heter jag Jesus. Hoppas inte hon tog det för hårt, hon ser inte tjock ut i mina ögon. Om du inte retucherat bilderna förståss. Ha, ha.



Kul är ni har det bra.

Kramar

2009-03-31 @ 15:37:03
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Haha! Mia o Ia som just nu beundrar sina shoppingfynd över en god Singha tyckte att din kommentar var klockren Cathe! Här retuscheras ingenting..

2009-03-31 @ 16:25:43
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Mia

Kommer att bära med " You To Big " resten av livet...

;-)

2009-04-03 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0