Tjohopp nu börjar the Knoph flying circus igen...

..blev lite rädd när jag sökte min flight till Kuala Lumpur imorron bitti.. hittade den inte kl. 10:00.. o började undra vad som var på gång... fortsatte söka... o såg då att den är ändrad till 09:25!!! Har jag inte fått nåt meddelande om... praise god for Internet säger jag bara...Så jag ska åka härifrån kl. 06:30...så det blir inga mer av  Kun Ahrmons underbara fruktfrukostar...

Så jag får väl kolla KL-Singapore-flighten oxå då...

..just nu sitter Ia, Mia, o nyss hemkomna Lena (som alltså jobbade till ca 21 idag... ) o jag o snackar o myser såhär sista kvällen vi är samlade.. Ia o Mia åker hem till Sverige imorron kväll. O dom ska göra sig vackra imorron, fotmassage, manikyr m.m...

Tack alla underbara tjejer för en oförglömlig tid tillsammans! Ska ta mitt "kortihopsamlaruppdrag" på fullaste allvar, får hitta nåt sätt att få tag på Sibyllas, o sedan Mias från "gamla hederliga filmrullar".. Meddelar när jag lagt upp mer på www.knoph1.pixbox.se

OK, nu har jag kollat den andra flighten oxå, och visst det går ett Air Asia plan från KL till Singapore kl. 15 KL-tid (1 timme före Bangkok, 6 timmar före svensk sommartid) ,men det heter inte AK 707 som jag har på min bokning, utan AK 125.. jaja det löser sig väl ???

Hörs i Singapore! ..(hoppas jag :-/)

Kommentarer
Postat av: Cathe

Tjena. Du är för tuff. Beundransbar. En annan hade oroat ihjäl sig. Har du fixat boende i KL eller fixar du det på plats?

Var rädd om dig nu när du skall ut på äventyr alldeles ensam. Det är lite väl långt för att åka ner och undsätta dig.

Så sköt om dig och njut allt vad du kan.

Kram

2009-03-31 @ 18:35:44
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Joo, jag har boende både i Singapore o KL.. ska ju först till Singapore 1-4 apr... sen till KL 4-9 apr, det är ju där jag bor mitt i marknaden i Chinatown...:-) (se inlägget resplanen innan jag åkte.) Gillar att veta var jag ska.. Jorå jag ska sköta om mig.. o se till att inte krocka med några elefanter...

2009-03-31 @ 19:17:18
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0