Årets krock??

..men hur kan man ha sån otur???

Ni vet väl att jag ska på en höjdarkonsert 30 juni... Depeche Mode Parken Köpenhamn med Gunilla D.. har köpt tågbiljetterna för 95:- per väg till Malmö (ni vat väl att man ska gå in på www.sj.se dagen efter det är 3 månader kvar tills man ska åka för att få fatt på deras 95-kronorsbiljetter??), bor hos G o är borta 28 juni-1 juli...

Ett annat av mina absoluta favoritband är Pet Shop Boys, o jag har haft lite span på om inte dom kommer hit nångång, det är inte ofta dom är ute o spelar i trakterna till skillnad från vissa tråkgubbar som kommer hit vart o vartannat år (läs Bruce Springsteen...).

Jaaa, nu kommer PetShop Boys till Göteborg- gissa när???? Just det 30 juni!!!!! Vilken jävla korkad planering!!!! DÅ ÄR JU JAG I KÖPENHAMN O KOLLAR IN DEPECHE MODE!!!! FATTA VILKEN OTUR MAN KAN HA!!!

PSB har gjort en av jordens bästa låtar "Rent", den var Jeroens o min låt då när vi nyligen träffats back in the 80th (1984) ..speciellt refrängen "I love You, You pay my rent"
http://www.youtube.com/watch?v=YYm89I68nAs

Köpte Depeche Modes senaste album på Ullared igår.. inte illa alls.riktigt bra.. nu får jag nog köpa PSB´s nya oxå... o kanske leta upp nån annan spelplats för att spana in dom???

Kommentarer
Postat av: Lena

Det ar kul att lasa din blogg men blir alltid lika glad. Fast ikvall fick jag nog en nostalgi tripp. Gick in pa lanken och lyssnade pa PSB och inte vet jag riktigt varfor men fallde ett par tarar samtidigt som jag log. 80-tal, pastellfarger och axelvaddar.... och man tyckte man var bade lacker och snygg.... Tusen kramar Lena

2009-05-03 @ 16:31:47
Postat av: Cathe

Du kan ju inte ha en sådan rubrik på inlägget. Trodde du krockat med bilen......... men så var det ju inte, som tur var.

Du vet hur det är man kan inte få allt. Det blir säkert jättekul i Köpenhamn.

Ha det. Kram.

2009-05-04 @ 11:23:53
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0