Jag ett teknik-freak??

..det finns det dom som säger iallafall.. Idag fick jag ett ryck..min jobbdator är på lagning, min HTC handdator/telefon har skärmen slutat svara på, så den är oxå inlämnad.  Så hur ska jag då klara mig ???

Surfade runt lite o såg att Onoff hadr relativt bra pris på en minidator med inbyggd 3G-kortplats o 3 USB-portar o kortplats för SD (har båda mina kameror..), 160 GB o tillköpbart batteri för 6 timmars drift..
Bild av Acer ONE ASP 3G BLÅ

Så nu är den min en liten blå snygging för 3295:- + 799:- batteri.. :-).

Så nu har snälla Sarah lovat sy ett liiitet datorfodral till denna i mors dag-present.

Vi har fortfarande inte lyckats lokalisera Office-skivan, som har en licens kvar.. men det kommer väl. Har lite funderingar på att prova Open Office kanske? Nån som har erfarenhet från det?

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hej. Kul med ny dator. OpenOffice funkar jättebra. Men man får tänka på att de som har XP Office inte kan öppna och läsa dokument från OpenOffice utan att först installera ett litet konverteringsprogram som gör om filerna till rätt format.

Fast det är väl inte ditt problem egentligen... Om du vill underlätta för de som tar emot dina dokument kan du göra pdf-filer av de. Alla har väl Acrobat Reader i sin dator.

Jag vill också ha en bärbar dator. Av någon konstig anledning känns det som man behöver datorn jämt.



I-lands problem kanske.

Ha det bra och lycka till med datorn. Kramar

2009-05-22 @ 08:12:51
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej.Den var ju skitsöt. Men jag har ju nyligen köpt en så det är väl inte att tänka på. (fast det e klart den e ju inte så liten å fin, så man vet aldrig)

Kram

2009-05-22 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0