Nu är iallafall en liten resa bokad..



..ikväll bestämde Jeroen och jag att vi åker till Appingedam (Holland om nu nån inte visste det), den 11-16 dec för att delta i 25-årsjubileet för Bar Meneer Jansen, som Jeroen ju startade med sina vänner, och som jag lånade ut lite startkapital till.

I huset alldeles t.h om bron bor Cees o Liesbeth, som numera är ensamma ägare till baren.

Istället för att bila hela vägen flyger vi med RyanAir till Weeze, Dusseldorf, och hyr en bil där (ca 27 mil). Jag slog på stort och checkar in en väska (330 SEK t.o.r), och då går det på 1155 för 2 flygbiljetter inkl. allt, och 1711 för hyrbil, VW Polo e.d. (bensin tillkommer). Känns som ett bättre alternativt än att bila hela vägen och ta färja, eller flyga till Amsterdam för ca 2000/pp o sedan ta tåget, eller en hyrbil de ca 22 milen..

Jag har inte varit i Holland sedan februari 2007, när Jeroens syster Maphi gifte om sig, så det ska bli jättekul.

Måste hinna med en tur till Groningen (ca 2,7 mil från Appingedam), där jag alltid kan spendera timmar bland affärerna.

Tyvärr så får jag offra lite för den här resan....f..n att det ska vara en hemmamatch för herrarna den 12:e... Måste få nån att Onlinerapportera, så jag kan sitta uppkopplad å följa matchen medan jag tar en Palm , godaste ölen ever, o förfestar..:)

Kommentarer
Postat av: Cathe

Vad roligt. Hoppas ni får en kul resa.

Vet du om att du måste ha världens bästa ex?

Kramar

2009-10-16 @ 15:34:18
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kul, hoppas ni får en trevlig resa.

2009-10-17 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0