AW igår igen...

..jäpp den här gången med jobbet, privat initiativ av mina gamla vapendragare Lars-Åke o Stanley.

Även den här gången var det The Flying Barrel på Kristinelundsgatan som gällde. Vi blev tillslut 9 personer som tog några pilsner, snackade o hade det allmänt trevligt.


Jag var först för en gångs skull o bänkade mig i första rummet, servitrisen frågade om jag skulle kolla på matchen... Vilken match?? IFK-Örebro... Näää. Och så hade vi inte bokat, så jag blev hänvisad ttill nästa rum, o där fanns TV på väggarna... som igårkväll då visade Hammarby-GAIS matchen... Kunde inte låta bli att kolla lite, o det var nog onekligen en mer händelserik match än IFK´s... Matchen bröts ju då ett antal i Bajen-klacken gick bananas efter GAIS straff som gav dom 2-0 ledning...

På väg in till stan åkte vi förbi Nya gamla Ullevi, där Sveriges damer kvalade mot Belgien o vann... vi mötte en massa polisbilar...vilket pådrag för en damfotbollsmatch?? Finns det huliganer på såna matcher oxå??? Nää just det, det var ju EU-möte i stan.

Kommentarer
Postat av: Cathe

Men Evy. Det blir nog folk av dig med till slut. Tittade på Gais ute på en sportbar. Bra jobbat.

Bra att vi/de slog Hammarby. Det behövde vi/de.

Är ju Gaisare som du kanske vet....

Kram

2009-09-25 @ 09:48:59
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

..mmm..visste ju att Uffe o sönerna var det iallafall... men imorron är det riktig sport som gäller med Allsvenskk hemmapremiär..

2009-09-25 @ 22:11:18
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0