Lite sjuk också...


..har jag varit. Det började i söndags kväll, bara sådär plötsligt fick jag feber, och blev förkyld. När det var över på tisdagen, fick jag sedan migrän, så det blev 3 dagar hemma..

Men nu är jag på G igen, så det är lugnt!

Innan dess hann jag med att shoppa lite, och "bruncha" med Sarah o Michael på stan, alltid lika trevligt. Och så gjorde jag en otroligt korkad grej, som jag kanske inte borde skriva om, men here It is...

Shopping på Gina Tricot, 2 tunikor/klänningar och ett par jättefina trogvantar med glittertråd, 377:-. Gick sen vidare till ett antal andra affärer, och påsantalet utökades. Sen efter ett tag märker jag att jag inte har Gina-påsen längre.. Gick tillbaks till alla affärer jag varit i...men nä... Så då bestämde jag mig för att glömma hur korkad man kan vara o köpte samma laddning 1 gång till.. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal o senil???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0