Liten uppdate...

..så här 4 dagar efter min knäoperation. Måste säga att jag kom tillbaks fortare än vad jag trodde.
Dagen efter operationen så vaknade jag och var jättestel, och hade riktigt svårt att ta mig ur sängen, och undrade varför jag inte varit smart nog att ta med kryckor från sjukhuset..

Började fundera på om jag skulle skicka någon att hämta kryckor tll mig, när jag kom på att jag faktiskt hade ett par oanvända gångstavar i garderoben... Och vips upphöjdes de till kryckor.

Men det var bara en kort stund som det behövdes, när jag kommit igång så gick det mycket bättre, och stelheten försvann.

Så jag vågade mig på en tur till Kungsmässan med Sarah i lördags (en del shoppat till henne, men inte till mig..), hon körde.


Sedan har det bara gått framåt, och jag började jobba idag igen, och kör även bil och cyklar... Visst, jag rör mig lite långsammare...

Förhoppningsvis gjorde operationen nytta, det får framtiden utvisa...


Kommentarer
Postat av: Cathe

Bra jobbat gumman. Men överansträng inte knät nu. Skynda långsamt. Kram

2010-04-13 @ 08:55:15
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0