Jajamän...toppenavslutning på en toppenhelg

..fast just nu mår jag illa... gör det då o då när jag åker X2000..  shit vad tåget krängde när jag hoppat på i Flemingsberg...väskorna välte, innerdörrarna flög upp o man kände sig som värsta burkslaven i en sidovagn när man försökte kränga med... det meddelades att gassystemet som dämpar krängandet pajat...o dom stängde bistron..

..fixades i Katrineholm, men jag mår illa ändå...:-( går väl över...

..men nåt jag mår bra av efter en underbar helg i Stockholm, är att herrarna vann borta mot Tumba!!!! Jordens rysare blev det 29-28 (15-15).
www.karrahf.se



Nu är vi snart framme i Götet...önskar bror med familj en skön semester i Tanzania o Zansibar (imorron bär det av..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0