Dammiddagen med Bangkok-gänget

.
...hade vi den 29:e, då Lena också är hemma från Bangkok. Som vanligt trevligt o välregisserat av IA o Lena- tack för det.

Kvällen började med Boule, det är ju en sport (nåja..??) som jag associerar till Cannes, där det alltid var gubbar i basker som spelade i en liten park nära stranden...

Vi var nu tyvärr inte i Cannes ( dit vill jag tillbaks nångång..) utan i Kviberg, där det finns en inomhus-bana. Irrade omkring ett tag med bilen innan jag kom rätt. 14 tjejer var vi, och man tror alltid att alla andra känner varandra, men så är det inte riktigt. Tre matcher gick vi, med olika lagindelningar. Riktigt kul var det! Särskilt när man fick till en sån där perfekt träff med sitt sista klot som gjorde att mitt lag fick 2 poäng..:-).

Efter boulen åkte vi in till Vino Pasta tre på Berzeligatan, där en god 3-rätters middag avnjöts, med en massa skratt o snack som vanligt. Var bland de sista att bege mig hemåt, efter en hellyckad kväll som fyller en med positiv energi!


Nåja, det var inte helt lätt att gå upp till hallvärdskapet kl. 08:00, men det var det värt!

Hörde att det tisslades lite typ "Ser du vem det är"...men jag var inte riktigt med i matchen...
Såg dagen efter på Pernilla Wahlgrens blogg, att hon o sonen varit där o ätit jättegod pasta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0