Jag o nycklar...

..är tydligen inte alltid den bästa kombinationen..

Men nu, efter 7 månader har jag fått ett brev från ARN som säger att Frontbilar ska ge mig en ny nyckel, eller laga den på ett fackmannamässigt sätt...för det står ingenstans att nycklar inte ingår i bilens 2-årsgaranti... så jag fick rätt, och har fått min nyckel för ett tag sen, när den gamla gick sönder efter deras bristfälliga lagning.

..och sedan i måndags när jag kom hem, fick jag inte upp min dörr, den har kärvat en del sedan den byttes i somras. och nu var det totalt omöjligt. Men det  fiffga med att bo i lägenhet är att man ringer o felanmäler, och så kommer det någon o fixar.. Den här gången en låssmed, som konstaterade att trasig tätningslist satt sig i låset, men efter lite dyrkande o skärande så fick han upp dörren. Men nu har jag ingen tätningslist (joo, dom ska komma o fixa det..), o det är 17 C i köket...brrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0