Kul konsert o ytterligare en skön dag i Brighton

..så jag är supernöjd med vistelsen här.

Den här utsikten har vi från hotell-fönstret

Efter frukost på hotellet begav vi oss till outforskade Western road, där bl.a www.primark.co.uk och www.newlook.com  fanns, åsså HM förstås...

På Primark shoppades det en del, bl.a "Blue suede shoes" som Sarah sa, blå mocka-skor, fina sandaler i Gladiator-modell för 12 pund.


Efter en kaffe på www.coffeerepublic.co.uk blev det en sväng till Churchill square igen, och de affärer vi inte orkade med igår..:-), bl.a www.riverisland.co.uk

Det blev ingen Fish and Chips som tänkt, utan Spagetti carbonara, och den äggula Sarah bad om blev ett stekt ägg..

Sen lite utforskande av den steniga stranden, och tå-dopp i det iskalla vattnet...


Stenig strand o vårt hotell i bakgrunden...

Sen var det äntligen dax för det som fick mig att överhuvudtaget boka denna resa: Pet Shop Boys konserten i Brighton centre, som alltså låg 100 m från hotellet..

Förband var Sophie Alice Baxter, det var riktigt bra också.. o sen kom Pet Shop Boys, som inledde med en del nya och bra låtar, bl.a Pandemonium.

De hade med några duktiga dansare också, kul att kolla på. Liksom Depeche Mode-konserterna, så fanns det här en svacka i mitten, när lugnare låtar framfördes, men när dom drar på med syntarna så är det glömt o förlåtet!

Jättekul att se ytterligare ett av mina favorit-band... vad ska jag leta upp härnäst tro???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0