Restanten på G igen...

..den här gången till Bangkok igen. det blir 3:e gången som jag bor hos Lena där. Resesällskap är Mia, en av de goa tjejer som var med när det begav sig 2009..:) Planen är att inte ha så mycket planer, drälla runt o utforska nya eller tidigare bekanta områden.
Detta tempel återvänder jag gärna till..:-) Pratunam market
Hursomhelst så har Lena flyttat, o det är med viss bävan jag ser fram emot sovrummet med badrum med glasväggar på 28:e våningen... Tyckte 25:e våningen var läskigt nog...
Sitter nu på tåget på väg till Stockholm, där jag alltså ska tillbringa resten av söndagen och en del av måndagen, innan det är dax att bege sig till Arlanda, och Fritidsresors flight som avgår kl. 20:15 må 24 jan.
Känns ganska bra att åka 1,5 dygn innan planet går..:-), med tanke på väder o SJ..

Mias tåg som skulle gå knappt en timme efter mitt blev inställt!
Så häng med här på bloggen o Facebook vetja!!

Kommentarer
Postat av: cathe

Låter härligt att komma bort. Inga måsten, bara nöjen. Ha det gött.

2011-01-23 @ 13:12:48
URL: http://kokshaxan.blogspot.com
Postat av: doris christenson

Njut av Bkk, varandra och krama Lena fr mig!! Rolf kommer hem i morgon lastad med de fina Vintage-galgarna, som ger kvinnorna i Klong Toey slummen inkomst, framtidstro och initiativkraft. Snart hoppas jag att jag kommer iväg!!!

2011-01-23 @ 20:28:03
Postat av: Evy

Ska krama Lena från dig Doris, först lite mer Stockholm sen 13,5 timmars flyg bara ...:-)

2011-01-24 @ 10:16:04
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0