Lugn lördag i Nice

..jag var ju helt matt efter konserten o hemfärden ...men sååå värt det :-).
Battererna i kameran tog slut under konserten så det blir kanske inga fler bilder här nu då..

Well, tog iallafall bussen (10 dit, 52 hem) till St Laurent du var och shoppingcentret Cap 3000... men var inte så shoppingsugen iallafall..


Väl hemma på hostelet slogs jag i slang med en ny roomie från Australien, boende i Schweiz, nyskild småbarnsmamma. Vi gick ut o åt o drack drinkar, promenixade på Promenade des Anglais o hade en mycket trevlig kväll...:-).

Idag ny slapp dag här eventuellt gör jag ett nytt försök med hyrcyklarna? En underbar liten "getaway" är jag på iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0