Jag en IT-Girl...



Ska inte sticka under stol med att en av anledningarna till att jag trivts så bra på balkongen, förutom den härliga utsikten o allt liv o rörelse som utspelar sig på gatan, är att jag visst har haft Internet-tillgång...

Precis som i New York; nöj er inte med att dom säger att det inte finns nätverk på rummet ( det stämde visserligen nu, men på balkongen fanns det), utan testa...

Jag fick in Bistro Floyds lösenordsskyddade nätverk. Så då var det ju bara at gå dit första morronen o ta en god Espresso o fråga om dom hade Wifi, och vad lösenordet var o sitta där o surfa en stund.


Blev en sista sväng till bazarerna igårkväll, och såklarrt fick en liten väska hänga med hem, det är ju mina souvernirer från resorna..


Nu väntar en sista hotellfrukost, sedan packning och hemfärd, efter en skön vecka i Alanya, dit jag (oxå) gärna återkommer igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0