Turkisk All inclusive är en upplevelse

...må jag säga..
Nu fattar jag precis vad Jonas menade när han sa att han tröttnade på grytor till frukost, grytor till lunch o grytor till middag..:-).
En bild säger mer än tusen ord så here we go
Lunch...smör till brödet nånn??? "Two minutes".. o tillbehör.. det där geggiga längst fram smakade bättre än det såg ut. Strax efter jag tagit detta kom dom med "kartoffelpuré", potatismos alltså, som var rinnigare än vaniljsås..
O ölen kom från en tapp det stod Efes på, i platmugg, avslagen?
På det lite efterrätt
Smaklösa dallriga saker o äppelkakebiten var nåt annat äckligt sött.. Well, frukten var OK, o kaffet, om man tar bort koppen när det bara kommer vatten i slutet.
Men jag klagar inte, man blir mätt iallafall!
Har för övrigt haft en bra dag i bazarerna, "inte tjöööpa, bara titta" och faktiskt badat i hotell-poolen oxå.

Kommentarer
Postat av: airaM

Det bästa med All Inclusive i Turkiet (och på Kreta, för den delen) är att man inte äter för mycket och går upp sju kg på en vecka. =)

2011-06-15 @ 20:26:58
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Evy

Hmm, Maria, man upptäcker saker hela tiden, som t.ex att dom står ute o steker pannkakor till frukost, o att choklad o mango-glassen är grymt goood!

2011-06-16 @ 09:20:51
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0