Fick lite oväntat sällskap såhär första dan i New York

..då jag fick reda på att Tina från Kärra med resesällskap fortfarande var kvar här i New York. De åker hem imorron efter en härlig vecka, där de hyrt lägenhet i Harlem, via samma firma som vi hyrde av förra året, www.airbnb.com
De skulle gå och se Mamma Mia såhär sista kvällen, men en gemensam Mojito o en bit mat hann vi med, på 155 W 43 st (Americana e.d hette stället) och en del utbytande av tips :-). Tack för trevligt sällskap Tina & company !:-). I såna här situationer är ju Facebook suveränt!
Inga dåliga pizzor tjejerna fick in, typ varsin familjepizza.
Sitter nu i det lilla "Allrummet" på hostelet, där det är NBA-basket på TV, mest ungdomar med laptops som hänger här, och det är avslappnat..
Har inlett shoppingen lite lätt med ny strömadapter (Sarahs passade tyvärr inte min datorsladd) o datormus (den jag köpte i Bangkok funkade inte så bra).. men måste erkänna att jag blev lite avis på Tinas systers fina Guess-väska, som hon köpt nere på Century 21.
Imorron Jersey Garden o sen Rammstein-konserten :)..blir nog dåligt med uppdatering här då...men som ni märker går det ingen nöd på mej!

Kommentarer
Postat av: Cathe

Låter härligt. Oväntat sällskap borde inte vara nåt ovanligt för dig, så som du flänger omkring i världen har väl du vänner överallt snart. Sköt om dig gumman. Kram

2011-05-05 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0