Brooklyn sista dagen

..dit tog jag Tbana Q (tror jag) till Hoyt street, där affärsgatan Fulton street låg.
 
Lite nya bekantskaper var bl.a www.rainbowshops.com där några boots inhandlades på Clearence, o som vanligt fika på Starbucks..
Lite ner småstadsaktigt än Manhattan. Tog även buss 45 till Atlantic Terminal, där det fanns mer affärer, bl.a en av favoriterna www.burlingtoncoatfactory.com varifrån jag tog Tbanan tillbaks till hotellet för vila innan jag skulle återvända till Brooklyn.

Williamsburg Park - Brooklyn, NY - Concert Venue, Outdoors ...

Nu till Williamsburg Park, som inte alls var någon park, utan en parkeringsplats med ljusblåmålad asfalt. Låååångt att gå från Tbanan (byte till L vid Union sqaure, av vid Bedford Ave, 7th),
 
Även här bra förband,Ghost town, o kul konsert med New Order som varf lite rockigare än jag kom ihåg :)- Det svängde, men OMD-konserten tar absolut förstaplatsen den här resan.
 
Gick en liten annan väg tillbaks, bl.a förbi en jätte-utomhusbio i en park, såg trevligt ut.

Outdoor Summer Movies in Brooklyn - Brooklyn, NY - About.com

Kul att ha sett lite av Brooklyn också, gick även förbi Brooklyn brewery, och många man mötte hade påsar från Beacon´s closet, en känd second hand-affär där. men jag vill allt bo på Manhattan kommande besök också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0