Fotografhimlen

..drogs sakta men säkert bortåt hörnet 34th och 9 avenyn, där fotografhimlen ligger;

B&H Photo Video Digital Cameras, Photography, Camcorders

 
 
..har skrivit om affären förr, den förtjänar ett besök även om man inte ska handla.. 62 betjäningsdiskar med experter på digitala systemkameror med tillbehör, de flesta judar med korkskruvar o kalotter. Har altid bra priser.. Stänger tidigt fredagar o är stängd lördagar (lärde jag mig förra gången när Sarah o jag traskade dit...).
 
Well det blev ett Sigma 17-50 mm F2,8 EX DC OS objektiv, förhoppningsvis ett bra komplement till mitt älskade 85 mm 1,4... så man får med mer av planen, spelarna o publiken, och med relativt bra ljusinsläpp hela vägen. Med filter o skatt blev det 612 USD, tror åtminstone ca 900 SEK billigare än hemma...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0