Clearwater beach i blåsten






 
Jag låter bilderna tala för sig själva. Igår hämtade vi upp Antje hemma hos henne,och styrde kosan mot Clearwater beach, kanske 8 km frånn vårt motell. Väldigt fint ställe med härlig vit sand, men dom enda som nog var nöjda med beach-vädret var kite-surfarna som flög fram..
 
Vi andra var ganska påpälsade i den ca 14-gradiga blåsten...Det blev ingen nedcabbning allltså... Bada hade vi nog inte gjort ändå, men det var iallafall röd flagg. Men det var mysigt att gå omkring,  äta lunch, fika...kärt återseende med Dunkin Donut, ett av stamställena under Korea-vistelsen, de dubbla Espressona vi köpte där var både rejält tilltagna och relativt billiga, tror ca 2,15 USD/st...

Efter lite vilande på motellet, som vi egentligen är ganska nöjda med, rent, sköna sängar, gratis Wifi... så var vi o  åt middag med Antje o hennes man John på en Kina-buffet tvärsöver gatan där de bor..

Kaffe o Baileys hemma hos dem sen, supertrevligt :-):

När jag visade bild på Jonas sa Antje: "I would like to shoot him"... Hmmm skumt jag vill inte att nån ska skjuta min son. Men hon menade fotografera, ett av Antjes oo mina gemensamma intressen, även om vi utövar den hobbyn på olika sätt... hon beväpnad med kniv o pistol i bushen där det finns ormar, björnar, pumor o.d... jag i en handbollshall nånstans...

Å nästa gång vill de ta med oss till shooting-rangen också....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0