Helg i Stockholm 1-3 mars

..en resa jag bokade i december, ville kolla någon av Borås HK 84´s bortamatcher i Stockholmstrakten. Såg att Högdalshallen ligger bra till nära T-banestationen Högdalen, så det fick bli så.

Tåg t.o.r, smidigt, kom t.o.m in fre tidtabellen till Stockholm C.

Därifrån gångavstånd till Scandic sergel plaza där jag hade bokat för ett bra pris, 690:-/natt för dubbelrum med frukost.
 
Tvärsöver gatan från hotellet ligger www.gallerian.se, bra läge alltså.
 
Kan absolut tänka mig bo här igen.
 
Har drällt runt på stan fikat, shoppat lite o bara kopplat av. Lördagens lilla utflykt blev till Skärholmen, där jag gillar shoppingcentret SKHLM.
 
Vädret har varit sådär, grått lite snöigt o kallt, men det har varit en bra helg :-).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0