Back in London 25-30 maj

..för några dagars semester är Sarah o jag igen :-). Har just checkat in på St Giles hotel igen,
 
 
o har inte så mycket andra hållpunkter på programmet än Depeche Mode-konserten i O2-arena 29 maj.

Vi ska bara drälla runt o koppla av o göra vad som faller oss in.

Hade ingen tanke på när vi bokade detta att det ikväll är Championsleague-final på Wembley.

På Heathrow kunde man se en tysk invation av rödvita Bayern-München-fans och gulsvarta Borussia Dortmund -fans.

Kollade lite lätt om biljetter förra veckan, de billigaste match-biljetter jag hittade var 11.000:-/st. Så det lade jag ner.

Vilka jag håller på? Gulsvart såklart!
 
Den här gången blev bästa flygbiljetten BA ut, och SAS hem (bra tider), ca 1400/st, hotellet 517 pund/5 nätter (+ 45 pund x2 för en veckas Internet...jaja), shuttle med Heathrowshuttle 56 pund för 2 pers t.o.r.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0