Camden och Wood Green

Sarah var kulturell och åkte till Victoria &Albert museum, medan jag tog buss 29 till Camden. Där drog jag omkring ett tag, och hmm shoppade några leggings på Select,en affär som inte finns inne i stan.

Camden är lite kul att drälla runt i tycker jag. Köpte även en enklare adapter, bara för England, av några indier som pratade svenska. 4 pund, såg sedan att de hade såna i dom där "Everything 1pound-affärerna"..jaja..

Gillar ju som sagt att åka dubbeldäckare högst upplängst fram. Åkte ut till Wood Green med buss 29, där gick jag bl.a o klippte luggen... Resan tillbaks till hotellet tog ca 45 min, men det gör ju inget sålänge man får sitta däruppe i dubbeldäckaren:-).
Camden, lite kul byggnader...
 
 
Nyklippt lugg, 4 pund :-).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0