Liten utflykt till Kingston

..tog vi oss på måndagen 27 maj. T-bana till Waterloo, och sedan Southwest trains ca 1/2-timme, 4,5 pund/väg drogs på Oystercard (rekommenderas att ha när man reser runt, jättesmidigt, och detblir billigare än att köpa biljetter varje gång).
 
Bl.a besöktes Bentall centre, där jag inhandlade en fin rosa reseplånbok.. den gamla kära silvriga börjar bli utsliten, o den svarta i skinn jag fick på jobbet när jag fyllde 50 har "någon" lagt rabarber på..
Lite strosande, lunch o fika innan vi återvände nöjda på eftermiddagen. Här go toast med champinjon o ost på Costas.Till det god Mango-smoothie.
Bentall centre. Lite läskigt med såna här öppna malls tycker jag..men jag tog mig ändå runt..
 
Sarah tog T-banan från Waterloo, medan jag gick ut o letade upp en buss (176 eller 1 gick bra) tillbaks till Tottenham court road.
 
En massa avspärrningar, folk o poliser i närheten av Trafalgar square, tror det har att göra med 60-årsjubileet sedan Elizabeth kröntes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0