Kings of Leon Canal street o nedre Broadway

..blev fredagen 25e julis utflyktsmål.
 
Hade via någon källa sett att Kings of Leon skulle spela i Central park, Rumsey Playfield fre 25 juli kl. 07-09 på morgonen!
 
Det måste man ju se? Buss Q32 bort till Madison, sedan M1 eller M2 uppför till 72nd str, där man fick gå igenom police-kontroll o gå snitslad bana till spel-området, där jag lyckades få en bra sittplats.
 
Dt visade sig vara en ganska seg tillställning med mycket avbrott, ångt mellan låtarna, det är väl så när det ska göras TV, Good Morning America.. det vr reklampauser o väderpauser o nyhetspauser och.. Max ca 6-7 låtar på 2 timmar utsprit, nja, jag blev inte jättesugen att söka upp en "riktig" konsert med dem, men det var kul iallafall. sen presenterades några som såg ut som Americas biggest looser e.d, wow..
 
Det var ju fortfarande tidigt på morgonen, o när jag trodde jag gick österut ut från Central park, gick jag istället västerut.. Well T-bana ner till Canal street, där jag strosade omkring i Chinatown en stund, samt bland affärerna på nedre Broadway.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0