Lite marknad, Times Square

..blev det på Lördag, när jag tog bussen uppåt 6 ave (Avenue of Americas), där de spärrat av från 42nd street och en bit uppt. En massa krimskrams och olika typer av mat på marknaden, ändå lite kul att se.
 
Sen skulle jag göra ett nytt försök, tillsammans med Ingalills man Austin, att vinna en 27-dollarsbiljett till Matilda the musical. Men nää, ingen lycka den här gången heller, och när man frågade i kassan, så fanns det bara 215 USD-blijetter, och det är ju väl dyrt..

Så jag får se om jag får se Matilda någon annan gång.
 
Kollade in lite runt National Dance Day, ett event vid Lincoln Centre, som några från So You Think You Can Dance höll i.

Blev en tur till Harlem, East river plaza, o lite mat på Applebee, en kedja som finns här, som jag nog aldrig tidigare ätit på..

Buss hemåt, som sagt gillar att åka genom olika delar av staden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0