I just can´t get enough..

..å det är en av anledningarna till att jag är här i Malmö nu. I morron kväll ti 30 juni i Parken Köpenhamn uppträder ett av hisotriens bästa band, Depeche Mode.. Jag har diggat dom sen tidigt 80-tal, då dom såg ut som välartade pappas gossar med vita skjortor o svarta slipsar...

Tycker alltid att dom har stått för "Melodisk pop i moll" ungefär, och den konsten är det inte många som behärskar. Ska bli mycket spännande att se dem lajjvv.. en av höjdarlåtarna som jag hoppas få höra är Route 66, som jag bara för något år sen upptäckte att dom hade gjort en variant på.

Annars är en av favoriterna all time Behind the wheel.. Listan på grymma Depeche-låtar kan göras lång... o jag hoppas att få uppleva årets andra höjdarkonsert.. ja, Jean Michel Jarre levererade verkligen i Scandinavium den 12:e maj, se tidigare inlägg

Annars har dagen i Malmö flytit på till belåtenhet, cyklade runt en del, tar ca 10 min att cykla in till centrum från Gunilla, sen så har vi bara varit här hemma hos henne o ätit gott o slappat, och sett Izabella o Vickan i handbollen vinna 10 000 var till resor... på Lotta på Liseberg... Grattis!

Kommentarer
Postat av: Cathe

Låter som en härlig dag. Själv strosade jag och Heidi på stan tills hennes tåg gick halv 3. Efter det fick jag tyvärr åka och jobba. Men det var ok ändå.

Gjorde några fynd på stan. Rea överallt nu.

Ha det bra. Sköt om dig.

2009-06-30 @ 08:13:46
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0